Jag tog min tandläkarexamen år 2009, vid Göteborgs Universitet, och har arbetat som tandläkare sedan dess. Jag tog över stafettpinnen från Barbro Berg i mars 2012. Jag har vidareutbildat mig inom implantat och kirurgi.

Såhär säger våra patienter

googleikon
Mercy Frankel
So happy i found this dental Clinic..Personalen väldigt trevligt lätt...
Lovisa Nykvist
Det här var nog det bästa tandläkarbesöket jag har varit...